donderdag 9 augustus 2012

Setje voor Noortje en Pien

Afgelopen woensdag was mijn nichtje Noortje jarig en tja.... wat stond er op haar lijstje? Zoals ieder jaar een zelfgemaakte jurk van Tante Lies. Nu ging tante Lies op vakantie dus twijfelde ze even of ze er wel aan zou beginnen..... Gelukkig ben ik toch maar aan het naaien geslagen want op de ochtend van haar verjaardag (waar ze haar feestjurk van vorig jaar aantrok) zei ze tegen mama: Tante Lies zal toch wel weer zo'n mooie jurk voor mij gemaakt hebben? Waarop mijn zus zei: Nou lieverd dat weet ik niet, tante Lies heeft het ook erg druk, waarop mijn lieve nichtje zei: Nou mama ik weet het zeker, dat doet tante Lies wel voor mij............... Pfff je kan dus begrijpen dat ik blij ben toch iets gemaakt te hebben!!!

Het is een rokje geworden van het Farbenmix patroon Falda. Omdat het nogal een klus was dacht ik maar gelijk 2 maten te knippen/naaien dat gaat dan altijd sneller dan wanneer je ze stuk voor stuk maakt.

Voor beide dames ook een bijpassend t-shirt gemaakt en klaar was klara!!

Nou ja, dit is het geworden!

2 opmerkingen:

  1. echt super mooi gemaakt en wat een leuke stofjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig jurkjes, rokjes en shirtjes!! Ik zit zelf net op naailes... hopelijk maak ik nog eens iets dat hier maar een beetje op lijkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen