zaterdag 23 juni 2012

Cameo settings

Tja, hoe moet je deze dingen nu weer noemen....... Er dus maar "Cameo settings"van gemaakt! Het zijn grote ovalen cabochons waar je dus een cameo (of iets anders leuks....) in kunt plakken! Helaas heb ik nog steeds geen leuke cameo's kunnen vinden maar de bloemetjes erin is ook een super leuk ideetje (al dacht ik het zelf..... hahahahaha)!

Gisteren zijn ze binnengekomen en gelijk begonnen mijn handen te jeuken om er iets mee te gaan maken. Het werd dus een haarspeld en een ketting. Uiteraard zijn ze direct geconfisceerd door mijn dochters, geef ze eens ongelijk!!!!

Ideetjes die ik nog heb...... aan beide zeiden een plakvlakje met een gaatje waar je een lint doorheen doet zodat je zo een armbandje hebt! Broche mee maken..... Tja, ideetjes genoeg, nu nog de tijd vinden.........

Vanaf vandaag staan de nieuwe cameo settings en nieuwe bloemetjes online!
cameo settings
bloemen 14mm Ø
roosjes 18mm Ø
bloemen >30mm Ø


Geen opmerkingen:

Een reactie posten