zondag 10 juni 2012

Mies & Moos

Helemaal wég ben ik van de patronen en stoffen van Mies & Moos! Ik kon dan ook niet wachten om gelijk aan de slag te gaan toen de patronen en stofjes deze week binnen kwamen! Ik heb me een paar dagen weten te bedwingen en toen mocht ik van mezelf aan de gang gaan! Eerst maakte ik het rokje + shirtje voor Mieke en daarna het jurkje voor Pien. Toen mijn zus donderdagavond arriveerde voor 2 nachtjes vroeg mijn nichtje of ik er ook ééntje voor haar wilde maken! Ik had niet voldoende stof om dezelfde als die van Pien te maken maar met wat geschuif had ik toch een leuke combi bij elkaar en met de opstijk applicatie van Van Ikke (ook nieuw in de webshop) werd het toch nog wat!

De halslijnen vind ik nog best moeilijk! Of ik maak ze te los of te strak!!! Ook het jurkje van mijn nichtje was best een gedoe! Had patroonmaat 122/128 geknipt en dat was toch best wat te groot! Vind zelf dat hij ook wat korter mocht maar dat wilde mevrouw niet! Hij moest "zwieren"! Hahahaha!! Nou ja ze zijn iniedergeval alle 3 enthousiast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten